From brand reputation issues to
structural developments, the financial services sector has undergone a number
of crises in the past 10 years that require a new way of thinking – and new
ideas to drive talent acquisition strategy, as well.
Financial institutions need to adjust their hiring practices in order to respond to an evolving marketplace, recruiting leaders who not only are knowledgeable about banking and finance, but are innovative thinkers across other disciplines. How can financial institutions successfully recruit and retain such talent?
In this
video, Heidrick & Struggles experts
David Boehmer and Todd Taylor discuss the following:
• Changing recruitment strategy for financial services institutions
• Generational differences in the workplace
• How to successfully onboard and retain new talent
• Changing recruitment strategy for financial services institutions
• Generational differences in the workplace
• How to successfully onboard and retain new talent
Desde problemas de reputación de
marca a la evolución estructural, el sector de servicios financieros ha sido
objeto de una serie de crisis en los últimos 10 años que requieren una nueva
forma de pensar - y nuevas ideas para impulsar la estrategia de adquisición de
talento, también.
Las instituciones financieras
tienen que ajustar sus prácticas de contratación con el fin de responder a un
mercado en constante evolución, el reclutamiento de líderes que no sólo conocen
la banca y las finanzas, sino son pensadores innovadores a través de otras
disciplinas. ¿Cómo pueden las instituciones financieras reclutar con éxito y
retener ese talento?
En este video, David Boehmer y Todd Taylor expertos de Heidrick & Struggles discuten:
• El cambio de estrategia de reclutamiento para las
instituciones de servicios financieras
• Las diferencias generacionales en el lugar de trabajo
• Cómo incorporar y retener con éxito nuevos talentos
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